Sie sind hier

News Fräizäit a Sport

Soll dat d'Zukunft vun der aaler Schwemm gin?

Nee, mir sin do anerer Meenung.

Mir sinn fir e Fräizäit- a Sportpark op där Plaaz, klickt de Link a kuckt iech eis Alternativ un.

Unterführungen op der N7

Ufro vun André Bauler

Kierzlech huet den Här Bauteminister mir Präzisiounen zu de geplangten Unterführungen op der N7 an zur Verbindung Grüfflingen/Oudler (N62b) an der Belsch ginn. Hei den detailléierten Text:

Cliärref, eine Stadt wird eingeschläfert.

Dass die Stadt Clervaux eine Menge Probleme zu lösen hat, ist uns allen mindestens seit der Masterplanstudie aus dem Jahr 2017 bekannt. Die Gemeinde versprach Abhilfe, insbesondere was die Problematik der leeren Geschäftsräume betrifft. Doch was tut diese Gemeindeführung?

Europawahlen

DP-Wahlversammlung zou Munzen

Kommt mam Premier Xavier Bettel a mat den DP- Kandidaten fir d'Europawahl diskutéieren. Europa geet eis all ëppes un.
De Méindeg den 13. Mee um 20:00 Auer zou Munzen am Centre culturel

News Infrastruktur

Die Schwimmhalle in ClIärref, ein Schandfleck !

Die Schwimmhalle verrottet und wir zahlen jährlich über 100.000 Euro für zweimal 17 Minuten Schwimmunterricht unserer Schulkinder. Die in den 70er Jahren erbaute Schwimmhalle war immer ein Kleinod für unsere Schulkinder und die Touristen in einer der touristischen Hochburgen unseres Landes.